niedziela, kwietnia 02, 2017

CZAS ZMIAN


Szukając odpowiedzi na pytanie kto ustala granice i po co, najlepiej odpowiedzieć, ze tylko my je sobie wyznaczamy, a każde przekroczenie własnych  barier owocuje nowymi wartościowymi doświadczeniami. Zapewne znacie to uczucie kiedy chcecie czegoś bardzo mocno, ale nie możecie znaleźć w sobie odwagi na zrobienie tego? 


To dokładnie to przez co i ja przechodziłam. Ostatnio kiedy życie zaczęło otwierać wiele nowych drzwi i pokazywać swoje możliwości zrozumiałam jak bardzo cenie sobie czas chwili, chwytanie jej wraz z pikantnymi momentami i szukanie kolejnej, stad tez wzięła się motywacja do dążenia w kierunku w którym zmierzać chciałam . Stworzenie THE LOST GIRL- miejsca do dzielenia się moimi podróżami, strojami i stylem życia było kolejnym pretekstem do uruchomienia wyobraźni, bo przecież wszystko jest możliwe i nie ma żadnych ograniczeń co do tego kim jesteśmy i jak żyjemy. 


Wiec w końcu jest-  cyfrowa dokumentacja mojego życia. Tylko zdjęcia, wyryte słowa i filmy. 

Roxy
SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Instagram

© THE LOST GIRL | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig